Hyve | Ryhmäliikunta Pirkkala, Tampere

Kunto / Ryhmäliikunta

Hyveen jäsenyyteen kuuluvat myös asiakkaidemme ylistämät ryhmäliikuntatunnit. Tuntimme jaetaan kolmeen kategoriaan: voima, toiminnallisuus sekä kunto. Näillä tunneilla saat yksilöllistä ohjausta ryhmässä hyvällä fiiliksellä. Hyveen ryhmistä löytyy taatusti sopiva vaihtoehto ihan kaikentasoisille kuntoilijoille. He ketkä eivät pääse osallistumaan useasti tunneille, valmentajan yksilöllinen ohjaus takaa sen, että tunti muokkautuu sinulle sopivaksi. Aktiivisesti tunneille osallistuja saa yksilöllisessä ryhmäohjauksessa uutta ärsykettä kehittymisen tueksi. Näin kaikki saavat onnistumisen elämyksiä tunneilla ja nauttivat tuloksista.

ma

09:00-09:45
Kunto
Virtuaali
11:00-11:45
Kunto
Virtuaali
17:00-18:00
Voima Koko
Pasi
18:30-19:30
Kunto 2
Juho
19:30-20:30
Pilates
Hanna

ti

08:00-09:00
Voima Koko
Mikael
09:00-09:45
Kehonhuolto
Mikael
17:00-18:00
Kunto 3
Mikael
18:15-19:15
Voima Ala
Juho
18:30-19:15
Kunto 1
Mikael
19:15-20:00
Kehonhuolto
Mikael

ke

08:00-08:45
Kunto
Virtuaali
15:00-15:45
Kunto
Virtuaali
17:00-17:45
Voima Yhdistelmä
Janette
17:30-18:15
Vatsa-peppu
Mira
17:45-18:30
Kunto 1
Janette
18:20-19:05
ZUMBA
Mira

to

10:45-11:30
Kunto
Virtuaali
15:30-16:15
Kunto
Virtuaali
17:00-18:00
Kunto 2
Janette
18:15-19:15
Voima Koko
Janette
19:30-20:30
Pilates
Hanna

pe

09:00-09:45
Kunto
Virtuaali
10:00-11:00
Kunto 2
Mikael
17:00-18:00
Kunto 2
Mikael
18:00-18:45
Kehonhuolto
Mikael

la

10:00-11:00
Kunto 3
Vaihtuva
11:00-11:45
Kunto 1
Vaihtuva
11:45-12:30
Kehonhuolto
Vaihtuva

su

16:30-17:15
Voima Yhdistelmä
Vaihtuva
17:30-18:30
Kunto 2
Vaihtuva
18:35-19:35
Optimointi
Vaihtuva

Hyveen palveluajatukseen kuuluu kuntotestaus, jonka avulla tutkimme myös määritämme sinun sykealueesi. Näin harjoitteluun käyttämäsi aika on tuloksellisempaa ja pystyt itse seuraamaan kehitystäsi aplikaatiosta, josta löydät kaikki harjoitteet. Huomaat sykeohjatussa ryhmässä harjoittelun olevan palkitsevaa ja kehittävää! Meiltä saat sykepannan lainaksi vastaanotosta saapuessasi Kunto- tunnille.

Hyve sijaitsee keskeisellä paikalla erinomaisten yhteyksien varrella Härmälän ja Pirkkalan sekä Partolan keskittymässä kauppakeskus Veskassa. Meillä on myös ilmaiset parkkipaikat.

Tervetuloa nauttimaan muutoksesta!

  • Sisältyy kuukausimaksuun!
    Hinta alkaen 55 €/kk!
    Kaikki ryhmäliikuntatunnit sisältyvät kuukausimaksuun.

Miksi Hyve?

Merja käy Hyveellä
Merja: Käyn Hyveellä, koska saan innostavaa ja haastavaa ohjausta. Ryhmäliikuntatunneilla on tosi mukavaa porukkaa ja tunnit on vaihtelevia.
Laura ja Jani käy Hyveellä
Laura ja Jani: Älyttämän laadukkaat ja monipuoliset puitteet. Ryhmäliikuntatunneilla saa aina ohjauksen, jolla kehittyy ja pysyy mielenkiinto yllä treenaamiseen.

 

Ryhmäliikuntatunnit jaetaan kolmeen osa-alueeseen:

Purppuran väriset palkit kertovat kuinka paljon sisällöt keskittyvät eri osa-alueiden kehittämiseen. Nämä eivät siis ole lähtövaatimuksia vaan kertovat siitä mihin tunnilla keskitytään. Kysy henkilökunnalta neuvoa jos et ole varma mihin ryhmään mennä!

Toiminnallisuus

Toiminnallisuuden ryhmäliikuntatunneilla kehität liikkuvuutta ja kehonhallintaa sekä vahvistat ryhtilihaksia. Tarjoamme viittä eri kohdennettua tuntia, joissa saat täsmä harjoitusta tunnin sisällön mukaan.

Optimointi

  • Kunto
  • Voima
  • Liikkuvuus
  • Kehonhallinta
Tunnilla keskitytään tarkasti kehon toiminnallisuuden kehittämiseen nivelten liikelaajuuden ja -hallinnan kautta. Optimointi-tunti yhdistää pilateksen ja kehonhuollon sisältöjä toiminnalliseen kehonhallintaan muodostaen parhaan mahdollisen kokonaisuuden liikkumisesi optimoimiseen.

Pilates

  • Kunto
  • Voima
  • Liikkuvuus
  • Kehonhallinta
Pilateksessa pyrimme yhdistämään hengitystekniikan ja liikkeiden jatkumon yhdeksi saumattomaksi ja sulavaksi yhteistyöksi. Pilateksessa vahvistamme kehon eri lihasryhmiä, pääpainona ja punaisena lankana kuitenkin keskivartalon syvät lihakset ja ryhtiä tukevat/ylläpitävät lihasryhmät. Pilateksessa keskitymme toiminnallisten liikkeiden kautta löytämään kehon hallitut liikeradat oman hengityksen rytmin mukaan valiten juuri sinulle sopivan liiketason, aloittelijasta edistyneeseen. Tunti sisältää sekä lihaskuntoliikkeitä, kehoa avaavia liikeratoja, että vaihdellen joko lempeän loppurentoutuksen tai venyttely osuuden.

Kehonhuolto

  • Kunto
  • Voima
  • Liikkuvuus
  • Kehonhallinta
45 minuutin tunti sisältää perinteistä venyttelyä, putkirullausta, joogaharjoittelua. Monipuolinen sisältö parantaa liikkuvuuttasi tehokkaasti!

Zumba

  • Kunto
  • Voima
  • Liikkuvuus
  • Kehonhallinta
Fitnesstanssitunti, jossa aktivoit keskivartaloa ja nostat sykettä energisen ja rytmikkään musiikin tahtiin. Tervetuloa kohottamaan kuntoa ja pitämään hauskaa!

Vatsa peppu

  • Kunto
  • Voima
  • Liikkuvuus
  • Kehonhallinta
Monipuolinen lihaskuntotunti, joka kohdistuu keskivartalon ja lantion alueelle. Helppo alkulämmittely askeltaen, lihaskunto-osuus eri välineitä ja omaa kehonpainoa hyödyntäen, lopuksi venyttelyt.

Kunto

KUNTO-ryhmien kivijalkana on valtakunnan kattavin ja erittäin laadukas kuntoharjoittelualue. Tässä ympäristössä ja näillä tunneilla saat hyvän tuntuman laajaan ja nykyaikaiseen laitekantaan.

Tunnit jaetaan kolmeen tasoon. Ensimmäinen taso kehittää niitä, jotka eivät ole olleet niin aktiivisia liikunnan suhteen kun taas kolmas taso haastaa korkealla sykkeellä.

Kunto 1

  • Kunto
  • Voima
  • Liikkuvuus
  • Kehonhallinta
45 minuutin kestävyysharjoitus, joka sopii peruskestävyyden kehittämiseen ja aloittelijoille kuntoa kehittävänä harjoituksena.

Kunto 2

  • Kunto
  • Voima
  • Liikkuvuus
  • Kehonhallinta
Liikutaan entistä tehokkaammin ja käytetään lihaskuntoliikkeissä lisäpainoja.

Kunto 3

  • Kunto
  • Voima
  • Liikkuvuus
  • Kehonhallinta
Monipuolista ja tehokasta kestävyys- ja lihaskuntoharjoittelua erilaisilla intervalleilla.

Virtuaali kuntotunti

  • Kunto
  • Voima
  • Liikkuvuus
  • Kehonhalinta
45 minuutin kuntopyramiditunnilla nostat sykkeesi matalalta kivuten porras portaalta lähemmäksi maksikestävyysaluetta. Tämän jälkeen teet Hiit-harjoituksen, jonka jälkeen laskeudut sykeportaat jälleen alas. Tunnilla ei ole ohjausta, jolloin voit suorittaa kuntoradan lävitse haluamassasi järjestyksessä sykeohjauksen mukaan.

Voima

VOIMA-harjoittelua varten Hyveellä on oma, tilava ja hyvin varusteltu voima-alue. Luotettavan valmentajan opissa kehosi muokkaantuu vahvemmaksi ja kiinteämmäksi. Tarvitset vain kipinän kehittää voimatasojasi. Tuntien erot tulevat esiin toistojen/vastuksen määrissä sekä harjoitusmenetelmissä.

Voimatunnit Hyveellä on erinomainen tapa muokata kehoa, kasvattaa lihasmassaa ja tehostaa aineenvaihduntaa, minkä ansiosta rasva palaa ja kiinteydyt. Voimaharjoittelun avulla parannat ryhtiäsi, vahvistat luustoasi ja kehität kehosi luonnollista kykyä liikkua. Voimaharjoittelun hyödyt näkyvät nopeasti etenkin arjen keskellä, sillä kasvaneen lihasvoiman ansiosta kaikenlainen liikkuminen helpottuu.

Tunneilla yhdistellään monipuolisesti välineillä, sekä omalla kehonpainolla tehtäviä harjoitteita. Tutuiksi tulevat niin maastavedot, kyykyt, punnerrukset kuin leuanvedotkin. Voima Ylä -tunnin pääpaino on ylävartalon lihaksien voiman kehittämisssä, kun taas Voima Ala -tunnilla painotus on alavartalon lihaksissa. Voima Koko -tunti yhdistää nämä edelliset kun taas Voima yhdistelmä -tunti haastaa lihaskestävyyttäsi erilaisilla HIIT-harjoitteilla. Tunnit soveltuvat lähtötasosta riippumatta kaikille ja jokainen harjoitus suoritetaan oman tason mukaisesti Hyveen ammattitaitoisten valmentajien valvovan silmän alla.

Voima Koko

  • Kunto
  • Voima
  • Liikkuvuus
  • Kehonhallinta
Tunnilla tehdään kokonaisvaltaisesti lihaksistoa kehittävä voimaharjoitus.

Voima Ala

  • Kunto
  • Voima
  • Liikkuvuus
  • Kehonhallinta
Tunnilla keskitytään alavartalon lihaksistoa muokkaavaan ja vahvistavaan harjoitteluun.

Voima Yhdistelmä

  • Kunto
  • Voima
  • Liikkuvuus
  • Kehonhallinta
45 minuutin yhdistelmätunti kuormittaa tehokkaasti koko vartaloa. Tällä tunnilla saat kalorit palamaan! Lämmittelyn jälkeen tunnilla yhdistetään voimaliikkeitä kestävyysharjoitteisiin korkealla intensiteetillä.

Kysy & vakuutu.

Roskapostin välttämiseksi vastaa vielä tähän: