Ryhmäliikuntaa kaikentasoisille kuntoilijoille

Hyveen jäsenyyteen kuuluvat myös asiakkaidemme ylistämät ryhmäliikuntatunnit. Tuntimme jaetaan kolmeen kategoriaan: voima, toiminnallisuus sekä kunto. Näillä tunneilla saat yksilöllistä ohjausta ryhmässä hyvällä fiiliksellä. Hyveen ryhmistä löytyy taatusti sopiva vaihtoehto ihan kaikentasoisille kuntoilijoille.

Viikkokalenteri

Maanantai

Tiistai

Keskiviikko

Torstai

Perjantai

Lauantai

Sunnuntai

Ryhmäliikuntatunnit jaetaan kolmeen osa-alueeseen

Violetit mittarit kertovat kuinka paljon sisällöt keskittyvät eri osa-alueiden kehittämiseen. Nämä eivät siis ole lähtövaatimuksia vaan kertovat siitä mihin tunnilla keskitytään. Kysy henkilökunnalta neuvoa jos et ole varma mihin ryhmään mennä!

Valitse sopivin tunti ja kokeile rohkeasti rajojasi!

Toiminnallisuus

Toiminnallisuuden ryhmäliikuntatunneilla kehität liikkuvuutta ja kehonhallintaa sekä vahvistat ryhtilihaksia. Tarjoamme kolmea eri kohdennettua tuntia, joissa saat täsmä harjoitusta tunnin sisällön mukaan.

Yin Jooga

Yin Jooga on terapeuttinen joogamuoto, jossa tavoitteena on päästää irti suorittamisesta ja keskittyä rentoutumiseen. Passiivisissa, venyttävissä asanoissa viivytään useita minuutteja, jolloin keho ja mieli saavat aikaa rauhoittua ja palautua.

Kunto

Voima

Liikkuvuus

Kehonhallinta

Tuki- ja liikkuvuus

Tunnilla vahvistamme kehon eri lihasryhmiä, pääpainona ja punaisena lankana kuitenkin keskivartalon syvät lihakset ja ryhtiä tukevat/ylläpitävät lihasryhmät. Tehokas sisältö koostuu kahdesta vahistavasta liikkeestä, jonka jälkeen tulee aktiivinen palautus liikkuvuusharjoitteen kautta. Tunnilla keskitymme toiminnallisten liikkeiden kautta löytämään kehon hallitut liikeradat oman rytmin mukaan valiten juuri sinulle sopivan liiketason, aloittelijasta edistyneeseen.

Kunto

Voima

Liikkuvuus

Kehonhallinta

Pilates

Tarkempi tuntikuvaus tulossa.

Kunto

Voima

Liikkuvuus

Kehonhallinta

Kunto

KUNTO-ryhmien kivijalkana on valtakunnan kattavin ja erittäin laadukas kuntoharjoittelualue. Tässä ympäristössä ja näillä tunneilla saat hyvän tuntuman laajaan ja nykyaikaiseen laitekantaan sekä sykeohjattuun harjoitteluun.

Kunto alueella on viisi erilaista kuntoharjoituslaitetta ja jokaista on neljä kappaletta. Rataan kuuluu myös alueet joissa tehdään liikkuvuus ja lihaskuntoharjoitteet hyödyntäen käsipainoja ja kahvakuulia aina taljaharjoitteisiin. Tämä erittäin kattava harjoitus alue takaa todella tehokkaat ja monipuoliset tunnit.

Kunto 1 -tunnin pääpaino on tekniikoiden ja peruskestävyyden kehittämisssä. Kunto 2 -tunnilla keskitytään peruskestävyyden lisäksi vauhtikestävyyden ja lihaskunnon kehittämiseen. Kunto 3 – haastaa sinut hakemaan rajojasi, niin maksimikestävyyden kuin lihaskunnon osalta tehoikkain intervallein.

Kunto 1

45 minuutin kestävyysharjoitus, joka sopii peruskestävyyden kehittämiseen ja aloittelijoille kuntoa kehittävänä harjoituksena.

Kunto

Voima

Liikkuvuus

Kehonhallinta

Kunto 2

Liikutaan entistä tehokkaammin ja käytetään lihaskuntoliikkeissä lisäpainoja.

Kunto

Voima

Liikkuvuus

Kehonhallinta

Kunto 3

Monipuolista ja tehokasta kestävyys- ja lihaskuntoharjoittelua erilaisilla intervalleilla.

Kunto

Voima

Liikkuvuus

Kehonhallinta

Voima

VOIMA-harjoittelua varten Hyveellä on oma, tilava ja hyvin varusteltu voima-alue. Luotettavan valmentajan opissa kehosi muokkaantuu vahvemmaksi ja kiinteämmäksi. Tarvitset vain kipinän kehittää voimatasojasi.

Voimatunnit Hyveellä on erinomainen tapa muokata kehoa, kasvattaa lihasmassaa ja tehostaa aineenvaihduntaa, minkä ansiosta rasva palaa ja kiinteydyt. Voimaharjoittelun avulla parannat ryhtiäsi, vahvistat luustoasi ja kehität kehosi luonnollista kykyä liikkua. Voimaharjoittelun hyödyt näkyvät nopeasti etenkin arjen keskellä, sillä kasvaneen lihasvoiman ansiosta kaikenlainen liikkuminen helpottuu.

Tunneilla yhdistellään monipuolisesti välineillä, sekä omalla kehonpainolla tehtäviä harjoitteita. Tutuiksi tulevat niin maastavedot, kyykyt, punnerrukset kuin leuanvedotkin. Voima1 -tunnin pääpaino on kestovoiman kehittämisssä kiertoharjoitusmenetelmällä. Voima2 -tunnilla keskitytään maksimi- ja kestovoiman kehittämiseen kattavasti haastaen lihaksistoa koko kropasta. Toiminnallisuuden- tunnilla saat monipuolisen harjoitteen, joka haastaa niin liiketaitoasi, kestävyyttäsi kuten myös voimatasojasi.

Voima 1

55 minuutin tunnin aikana etenet tekniikkaasi kehittävästä lämmittelystä kiertoharjoitukseen. Saat varmuutta ja ohjeita suorituksiesi kehittämiseen sekä pääset nauttimaan kahdesta lihaskuntoa kehittävästä kiertoharjoituksesta.

Kunto

Voima

Liikkuvuus

Kehonhallinta

Voima 2

Tunnilla tehdään kokonaisvaltaisesti lihaksistoa kehittävä voimaharjoitus.

Kunto

Voima

Liikkuvuus

Kehonhallinta

Toiminnallinen

Tunti koostuu kolmesta osuudesta; 1. liiketaito, 2. kestävyys ja 3. voima. Näin saat todella monipuolisen ärsykkeen kehittääksesi kehosi toiminnallisuutta.

Kunto

Voima

Liikkuvuus

Kehonhallinta

Kuntosali avoinna jäsenille 05–23 joka päivä