Nyt olet tietoinen tärkeimmistä seikoista millä saat lisää energiaa tähän pimeään vuoden aikaan. Jos olet missannut aikaisemmat tekstit,  niin tutustu niihin tästä!

Toivottavasti edellinen kaupassa käyntisi oli ohjeiden mukainen. Nyt sinulla käsissäsi juuri ne tuotteet mistä tiedät kehosi kiittävän. Seuraavaksi alamme kokoamaan kivan näköistä ja makuista ateriaa lautaselle.

Terveellisen lautasmallin koostamiseksi on helpointa syödä silmillä. Jos ateriassasi on väriä, on hyvin todennäköistä, että saat silloin kaiken tarvitsemasi ateriasta. Kun otat lautaselle yhdenkin uuden kasviksen, luultavammin jätät jonkun huonon tuotteen ottamatta tai ainakin vähennät sen määrää. Näin hiljalleen alat muuttamaan ravitsemustasi parempaan suuntaan. Huomaamattasi lautasella olevat energianlähteet alkavat olemaan tasapainossa ja samalla saat vähemmän, mutta laadukkaampaa energiaa annoksesta, koska pohjimmiltaan painonhallinnassa on kyse saadun ja kulutetun energian tasapainosta.

Kaikkialla on eri dieettimalleja eli ravitsemustapoja. Toisissa mennään pelkällä mehulla ja toisissa nautitaan ainostaan lihaa. Nämä ovat hyvin pieniä tekijöitä eikä niin suositeltavia tapoja muuttaa ravitsemustasi. Kokonaisuus on määräävä tekijä, ei pienet hokkuspokkus-jutut. Professoreiden mukaan terveellisen ravitsemuksen yhteinen tekijä on kasvikset(yllättävää kyllä mediakin on samaa mieltä, vaikka ei aina tunnu siltä). Joten kun lisäät kasviksia mahdollismman paljon aterioihisi, olet jo todella pitkällä. Tuore tutkimuskin vahvistaa jälleen yhden syyn lisää lisätä kasviksia ravintoosi. Seuraavassa jutussa saat tiedon uusimmasta tutkimustuloksesta joka on kuolettavan tärkeä…

Kaipaatko kuitenkin jotain konkreettisempaa ja juuri Sinulle sopivaa ravintovalmennusta. Tutustu tästä palveluihin joiden kautta voimme räätälöidä juuri sinulle sopivan kokonaisuuden.